- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 7 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Aan Peter zijn Astra Twintop gewerkt.
Of zilverkleur alleen, ook mooi hoor
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben, mijn astra staat weer strak in de lak. de bumper was behoorlijk gehavend en de beide panelen naast het achterraam waren gedeukt en beschadigd evenals mijn rubber waardoor er water in de kofferbak kwam. Max, je hebt weer geweldig werk geleverd en de tt was zelfs eerder klaar dan afgesproken. Ik ga weer mooi strak de zomer in, nou ja niet ik, dat gaat zelfs Max niet lukken maar mijn tt wel.
Nog een paar foto’s van de bumper.
De oude situatie, met rood waar de beschadigingen zaten. Was een hele klus om dat strak te krijgen. Heb zelfs Diana nog geapt dat ik het niet meer zag zitten, daarna natuurlijk weer wel. Peptalk van Diana. :P
Het is super gelukt, vertrouw jij maar op die 2 rechterhanden van jou.
En op je achterban :woohoo:
Mooi gemaakt hoor. Ik heb zelf ook wel wat schade aan de achterbumper maar ik vind het (nog niet) echt storend. Ik hoop meer schade te voorkomen nu ik een achteruitrijcamera gemonteerd heb.
Heb je dan ook een spuitcabine tot je beschikking Max?
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Euh… peptalk van mij?
Altijd rustig blijven heb ik volgens mij gezegd hahha…
En dat komt wel weer goed geloof ik,jij fikst dat
Max een spuitcabine? Ja in z’n keuken aan de tafel,ha ha.
Ik dacht de kelder toch
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
In het holst van de nacht in de gewelven van het twintopplein herrijzen de tt onderdelen als nieuw uit hun as.:)
Klinkt als een film. Heel Heemskerk slaapt. In de verte hoor je geschuur en het geluid van spuitbussen. Hahaha.
Ja mannen, laat Max maar schuiven
Momenteel is zijn keukentafel voor de verandering weer eens blauw,naar wij dachten :S
Maar het is wel een mooie kleur blauw
In het holst van de nacht in de gewelven van het twintopplein herrijzen de tt onderdelen als nieuw uit hun as.:)
Ja dat is wel waar Peter, ik spuit de delen vaak in de nacht rond 2.00 a 3.00. Dan laat ik de buiten deur open en is de spuit lucht de volgende ochtend weer weg en heb ik geen klachten van de buren. :P
Ideale oplossing he!