TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Opnieuw een apart probleem
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door Misdin.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:14 #91679
Mijn Astra heeft last van Lekstroom waardoor de accu binnen een week leeg is. Hier kwam ik achter omdat hij met de vakantie lang stilgestaan heeft.
Nu was ik bezig om de oorzaak te zoeken door zekeringen te verwijderen.
Nu heb ik de zekering eruit gehaald van het dak maar nu gaat de kofferbak niet meer los.
Zekering kan ik dus ook niet meer bijkomen.
Deuren gaan wel gewoon op centrale vergrendeling open maar de kofferbak doet niet mee.Weet iemand hier een oplossing voor want ik zie er weinig hoop meer in?
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:29 #91682Gaat hier vast iemand een oplossing geven, veel succes ik kan je helaas niet helpen :blush:
B) B)
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:30 #91683Bedankt. Ik ben al van alles aan het proberen maar tot nu toe niks
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:38 #91689Het is gelukt dankzij een kinderarmpje. Via het skiluik een zekering erin kunnen krijgen.
Oftewel de kofferbak zit op dezelfde zekering als het dak
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:17 #91887Good for experience… :woohoo:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
zondag 25 augustus 2019 om 00:37 #91944ik had dacht ook lek stroom te hebben maar bij mijn bleef het handschoen kastje lampje branden in me dashboard dus het lampje er uit gehaald en probleem was bij mijn weg, lampje ging niet uit bij het sluiten van het dashboard kastje en daar staat dus constante stroom op.
zondag 25 augustus 2019 om 00:40 #91945O. Dat is ook wel een goede om naar te kijken.
Ik was bang dat het in het dak zat want de kabel is al een keer gemaakt maar controleren wordt lastig. Radio geeft ook veel lekkage was ik al achterVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 12:35 #92003Dat is een hele goede om naar te kijken!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zondag 25 augustus 2019 om 12:39 #92004Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Ik zou beginnen om de rust stroom te meten bij de accu. Deze mag 0,073A zijn.
zondag 25 augustus 2019 om 12:43 #92021Minpool los en ampèremeter ertussen toch? Zo ben ik al van alles aan het proberen maar het schommelt heel erg tussen 0,9 en 0,03. Vanmiddag nog maar verder proberen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 12:46 #92022Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Je moet idd de minpool los en meter er tussen. Dan wagen afsluiten met AB. Kijken door het raam naar de led op het knopje van je CV en wachten tot die led uit gaat. Dan is je wagen pas in rust. Dan moet die waarde 0.073A ongeveer zijn.
Als die waarde klopt trekt die geen lekstroom. Een lekstroom zit wel op 0,5A.
zondag 25 augustus 2019 om 12:47 #92024Ok dank je. Ik ga vanmiddag verder kijken. Ik laat wel weten hoe het verder gaat
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 16:34 #92052Elke zekering geprobeerd die er in de auto zit. Alleen radio maakt verschil, dan zakt hij van 0,89 naar 0,59 maar verder is er niet 1 zekering die echt verschil maakt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 22:31 #92066Hint :
Ik heb dit met een ander GM product gehad, een Saab. Daar was het de kachelweerstand.
Vanwege de mogelijkheid voor een standkachel zit die buiten het contact op een permanente plus…
Trek de kachelweerstand (voor de ventilator) er eens uit..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
maandag 26 augustus 2019 om 00:02 #92143Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Elke zekering geprobeerd die er in de auto zit. Alleen radio maakt verschil, dan zakt hij van 0,89 naar 0,59 maar verder is er niet 1 zekering die echt verschil maakt
Kijk nou eerst wat de rust stroom is, is die 0,89A?? Ok . Als je zekeringen gaat trekken moet de wagen in rust stand blijven.
Anders heeft het geen zin en is het zeer onverstandig. Onze wagens zijn Can-bus wagens, die raken helemaal in de war daardoor.
Dus in rust stand geen probleem. Weet wel welke zekeringen je moet hebben. Alle zekeringen na klem15.
Er zitten achter in de REC ook zekeringen, heb je die ook bekeken?je kan van de week ook in Heemskerk langs komen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.