TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Interieur › CID inbouwen
- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door Ronnie86.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 15 januari 2019 om 04:08 #56529
Vorige week een CID in m’n att gezet door Max. Het was ff zoeken hoe en wat maar is natuurlijk gelukt Thx nogmaals Max!
Volgende klus word verlagen, zie je snel weer Max!
Attachments:dinsdag 15 januari 2019 om 12:27 #56530Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Dat was idd een leuk klusje, even zoeken naar de juiste aansluiting / stekkers, maar daarna is het gelukt.
Aanmelden met de juiste code index was ook even een zoekplaatje, ook dat is weer gelukt.
Het aanmelden van een CID kan alleen met een professionele Op-Com.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:43 #56531netjes!
was iets waar ik ook wel eens naar gekeken heb, maar nooit uitgevoerd heb
Ik had het monochrome display (en geen navi)Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 17 januari 2019 om 02:46 #56729Bestaat er ook een nieuwere navigatie software voor. Ik heb ook dit in m’n auto zitten. En als het goed is uit 20 16
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
donderdag 17 januari 2019 om 03:09 #56732na mijn weten niet, 2016 was en blijft de laatste helaas.
donderdag 17 januari 2019 om 23:17 #56777Jammer. Ik heb een gedownloade versie. Maar ik moet zeggen. Ze is niet zo irritant als de Ford navigatie. Opel zegt nog aub neem de rechter rijstrook.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vrijdag 18 januari 2019 om 01:43 #56779Michel schreef:
“Opel zegt nog aub neem de rechter rijstrook”
Maar voor deze vriendelijkheid moet je bij opel ook flink betalen. In de jaren ’90 is het bij opel super vriendelijk geworden,mooie stropdassen voor de medewerkers, ik werd niet meer aangesproken met goeiemorgen Leen,hoe wil je de koffie hebben,maar met goedemorgen meneer,wat kunnen wij voor U betekenen :woohoo: en toen ging het ook fout met hun onderdelen prijzen :blink: ze gingen er van uit dat je miljonair was nou als dat zo was zou ik niet in een Opeltje rijden maar in een Skoda of Kia, ha, ha, ha.vrijdag 18 januari 2019 om 02:59 #56780Ik weet het. Maar als ze bij kia of skoda. Een Opel rijder zien. Dan geven klant vriendelijk heid. Tot aan de voor deur van je huis. En stel dat je het doet.. Dan denken zo.!! Die hebben we. Uit z’n Opel gehaald. En nu is het ook maar een klant. Een voorbeeld. Ik ken iemand die reed elk 3 jaar een nieuwe Opel. En hij kreeg een super leuke aanbieding voor een Peugeot 5008. Had de auto gekocht. En daarna me toch een belabberde service erbij gekregen. Meneer moest niet zeuren. Kortom heeft de Peugeot met 15000 km weer ingeruild bij de Opel dealer. Het ligt ook aan de franchise ik ken een aantal mensen bij driessen Opel. En ze zeggen altijd hey Michel alles goed. En ik heb al jaren geen Opel meer bij de dealer gekocht. Ze zeggen gewoon. Mies mooie att. Heb je goed gedaan. Keurige auto. Ja en de koffie. Tja is een instant machine. Dus die hoef ik niet. Hahaha.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vrijdag 18 januari 2019 om 16:44 #56816Heb 3 skoda’s gehad, 2 bij eenzelfde garage nieuw gekocht, ook 6 personen doorverwezen die allen op zijn minst 1 wagen hebben gekocht.
Werd steeds prima ontvangen was een kleine garage,
MAAR garage is nu sinds een jaar of 4 zijn dealerschap kwijt, wegens ??? Ik denk te klein in oppervlakte en misschien ook te vriendelijk tegenover klanten.
Voordat de garantie periode voorbij was, een andere dealer opgezocht die me telefonisch beviel, had een paar serieuze opmerkingen aangaande de wagen, radio; gps; cruisecontrole; gasrepons enz, dat ging opgelost worden, wat dacht je HELEMAAL niets is er opgelost.
Ze hebben zelfs al mijn opmerkingen, klachten tot zelfs filmbeelden die ik gemaakt had, nooit doorgegeven, waarborg is nu al lang voorbij maar de problemen zijn er nog, + nog een paar extra erbij.
Mijn toenmalige telefoon ter klacht werd na een tijdje door de concessiehouder overgenomen, en werd me heel duidelijk gemaakt ” het is MIJN woord tegenover dat van u punt!”
Daar sta je dan, verder contact gemaakt met andere dealers, en in feite lachen die u uit, helpen u helemaal met niets verder.2 jaar nadat mijn toenmalige garage zijn dealerschap verloren was, een mailtje van hen met de vraag of ik nog mijn skoda had ?
Heb hen vriendelijk geantwoord van ja, en dat ze verder uitermate bedankt waren voor hun snelle opvolging hun toenmalige klanten., en dat ze mijn nooit meer dienen te mailen, EN dat het de allerlaatste skoda zal zijn die ik me ooit nog aanschaf.
Mijn superb die de top zou moeten zijn is voor mij een grote flop, de andere 2 (fabia – octavia) hebben nooit prob gehad, (moet ook eerlijk zijn he dus )Mijn Tigra daarentegen, heb die nieuw gekocht bij een dealerschap dat door foute samenwerking ter ziele moest gaan (Mechelen).
Dan heb ik nadien ook met navraag bij de dealer of zij me dan verder wilden helpen, en ben naar hen gegaan en werd daar uitermate vriendelijk ontvangen, en dat is voor mijn opel nu mijn vaste dealer die ik aan iedereen maar kan aanraden (Putte).
Zij namen zonder enig probleem de waarborg ook over (heb die eigenlijk niet nodig gehad) maar ze boezemen een enorm vertrouwen in, en zijn steeds bereid op alle mogelijk vragen of problemen te helpen dus een betere service kan ik me niet indenken.SKODA <= :S :evil: [size=5] OPEL <=> B)
vrijdag 18 januari 2019 om 17:12 #56817Op deze opel dealer moet je zuinig wezen want ze zijn “DE” speld in een hooiberg.
Maar dat was niet mijn insteek van het verhaaltje.
Ik heb ook een Opel dealer waarvoor ik mijn hand in het vuur zou steken,bij wijze van hé :blink:
Ik moet er bijna een uur voor rijden en in dat uur rijdt ik vele opel dealers voorbij,waarom,niet te vertrouwen en hun kennis is nul komma nul. En dat is erg jammer.
Ze zijn peperduur en hun kennis van het produkt wat ze zelf verkopen is bar slecht,ze zijn er helemaal op gefocust om je af te zetten met een overvriendelijke glimlach. Je moet met vrijwel iedere auto geluk hebben.
Bij toeval eens een paar keer Subaru gekocht,had ik niks mee,maar wat een auto zeg,top.
De Skoda die ik mij kan herinneren van vroeger daar mocht je toen de tijd niet eens examen in rijden,waarom,een trage pokke auto,een vriend is met zijn tweede nieuwe Skoda bezig en het is ook z’n laatste en dat is niet omdat hij zo goed is,weer een probleemcar.
Lekker rijden waar je jezelf fijn bij voelt en geluk hebben.
Ik wilde alleen aangeven dat het met de service bij Opel een flinke stap achteruit is gegaan,en dat is spijtig van zo’n oud en vertrouwd automerk.vrijdag 18 januari 2019 om 20:20 #56834Heb je ook gelijk in. Zo vind ik van mossel niet goed. Ach het is allemaal wat. Elk merk heeft wel z’n nukken. Of ook gewoon slechte service.. Maar ik heb vroeger 3 keer een auto bij een dealer gekocht. En ik vind m’n att echt een mooie auto. Zelfs met dak dicht. En dit is de tweede auto waar ik echt met een grijns achter het stuur zit…
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
zaterdag 19 januari 2019 om 03:04 #56872Ja sorry, ik dwaalde af :blush:
Om deels terug op het onderwerp te komen
Voor zover ik weet hebben alle radio’s uit china o.i.d. wat met klank te maken heeft, meestal een in onze oren minder goed resultaat.
Dat zou kunnen omdat ze andere berekende filters gebruiken en zodoende andere afsnijpunten aangaande de hoorbare freq. toepassen.
Europese audio toestellen zijn (of waren) anders geconfigureerd, natuurlijk hebben ze zich naargelang merk enz. zich aangepast maar dat weet je pas als je dat zelf hebt kunnen horen.
Ze klinken koel tegenover de warme klank van eu makelij.
Ik heb nog 2 draagbare radio’s uit een ver verleden, een Grundig en een Saba, allebei gewone mono radio’s maar ze klinken stukken beter dan eender welke Getto Blaster van toen jaren later.:)zondag 20 januari 2019 om 01:00 #56999Anoniem- Topics: 2550
- Posts: 42372
Moet ik alle tekst boven in de antwoorden ook nog lezen of is er een soort eind conclusie….. :P
zondag 20 januari 2019 om 03:14 #57022Hoeft van mij helemaal niet hoor
Wou alleen maar aangeven dat het ergens “ingebakken” zat / zitwoensdag 6 februari 2019 om 15:19 #58053Als je de Marnixstraat inrijdt, aan het einde links, de volgende rechts doorrijden de laatste rotonde en dan rechts en dan de eerste links sta je bij mij voor de deur ;);)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.